維他命D係非常重要但成日都被忽略嘅營養素,對孕婦同正值哺乳期嘅媽媽尤其重要!

 

對孕婦而言,佢嘅作用唔止係強化骨骼(身體要有維他命D先吸收到鈣㗎~),

維他命D可以降低早產、流產、妊娠糖尿、妊娠毒血症、胎兒過輕等風險,

所以喺孕期額外攝取維他命D,避免妊娠併發症嘅發生。

 

對於埋身餵奶嘅媽媽而言,BB由媽媽身體獲得維他命D嘅儲備有限,出世之後,就要由陽光、母乳同食物中攝取。

即使母乳係BB最理想嘅食物,BB喺母乳中得到嘅維他命D就唔多,如果媽媽本身都唔夠維他命D,咁BB得到嘅就更加少,

2018年就有研究指出香港BB嘅維他命D不足嘅情況好普遍 (;´༎ຶД༎ຶ`)

 

講到要補充維他命D,就要明白咗維他命嘅定義:一種少量嘅營養素,而且人體又唔識自行合成,一定要透過外在途徑嚟補充。

補充維他命D嘅最好方法就係正午時候曬10至15分鐘太陽,記得係要唔採取任何防曬措施,人體先可以真正自行產生維他命D。

明明本身唔識合成,但曬下太陽就由唔識變識,真係幾奇妙,再配合埋而家嘅天氣,維他命D get! 立即變黑 get! 中暑 get!

 

唔曬太陽,咁就只可以喺日常飲食上或者食營養補充品喇,

不過其實好少食物本身就有維他命D,天生就有維他命D嘅,就例如三文魚沙甸魚吞拿魚呢啲油脂較高嘅魚、蛋黃、肝臟等。

不過市面上都有添加維他命D嘅食物,但單靠食物來源一般唔能夠滿足所需,

所以可能食營養品會係最直接簡單嘅方法,記得要小心揀取營養品,唔放心嘅話,最好都係問下醫生喇ʕ•ᴥ•ʔ