上次就講到BB喊嘅時候,最應該做嘅係幫佢哋解決面對緊嘅問題,令佢哋知道自己唔係得自己一個,感受到你嘅關心,增加安全感~而今次,我哋就一齊試下詮釋BB嘅喊聲喇(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵)

喺詮釋之前,講一個有關BB喊嘅冷知識畀大家知:

BB喊嘅時間會隨住年齡改變,大約兩星期大嘅BB每日平均喊1.75小時;去到六星期大就會達到高峰,每日平均喊2.75小時。

你以為人愈大喊得愈少?Nono!😳

 

而大部分嘅BB一瞓醒,通常就會「嗚哇」咁樣喊出嚟。

BB喊表示佢有嘢想講,所以BB一瞓醒就喊就係佢一瞓醒就有嘢想同你講:

「我瞓醒你哋都無人理我嘅٩(๑`^´๑)۶//」

「點解咁熱或者咁凍㗎(ㆀ˘・з・˘)」

「片片有嘢令到我好唔舒服呀你睇下有啲咩(´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)」

「我瞓醒肚仔餓要飲奶奶呀ಥ_ಥ」

等等。

 

所以BB喊嘅原因不外乎係身體唔舒服、肚仔餓或者想屙pooppoop等等。

畢竟對BB而言,所有問題都係大問題,會大喊係好合理,所以唔使太擔心,

只要聽到BB喊嘅時候,諗下BB上一餐係幾時食?食得多唔多?睇下片片有冇濕?摸下BB有冇出曬汗定凍凍哋?

再加上爸爸媽媽照顧多幾日,就會更加捉摸到BB嘅習慣,慢慢就可以更得心應手咁幫佢解決問題🥳

 

但係有時明明BB已經食飽,片都換埋,點解都仲係喊嘅😵‍💫

咁可能BB只係純粹空虛寂寞凍,只係想要人氹下呵下(๑・̑◡・̑๑)

但係氹BB都係一大學問嚟~

有時坐喺度氹,BB都係會繼續喊,但一企起身氹佢就唔再喊,咁係因為BB被媽媽抱住嘅時候,更貼近媽媽嘅心臟,

比起坐喺大髀上面,媽媽嘅心跳會接近孕期時嘅心跳,所以BB聽到呢個心跳聲嘅時候,會覺得好似返到媽媽肚子入面咁,自然更有安全感,唔會再喊啦💕

 

但係企得耐都會攰,想坐低用一個舒服啲嘅姿勢去氹BB又可以點呢🧐

媽媽可以試下一開始企喺度抱起BB安撫下先,等佢冷靜落嚟之後,再換一個自己舒服嘅姿勢。

最重要係慢慢嚟,唔好BB一喊完就即刻坐返低,而係要由企喺度嘅姿勢,好慢好慢咁愈坐愈低,直至媽媽覺得舒服為止٩(˃̶͈̀௰˂̶͈́)و

當媽媽坐低咗之後,BB都已經冷靜落嚟,咁樣就算媽媽換姿勢,佢都唔會喊唔停。

如果屋企空間夠大,可以放得落一張搖籃椅,咁就更加方便,通常抱住BB係搖籃椅係凳上面搖一陣,BB就會比較平靜,媽媽亦都夠曬舒服啦(*¯︶¯*)

 

👨🏻🧑🏻記唔記得上次文章嘅開始,就係有唔同嘅人對於BB喊嘅時候有唔同嘅意見?

但其實爸爸媽媽唔需要因為身邊嘅人講左某啲野而感到有壓力,因為最熟悉BB嘅人係你,只有你對BB喊聲嘅詮釋先係最準確,其他人嘅講法僅供參考~