心理影響生理,懷孕中嘅你,就更加唔可以輕忽情緒嘅影響。

 

大家都話有BB係一件喜事,但係陀B過程多少都有啲辛酸:

「懷孕初期孕吐嘔到七彩,但就因為未夠三個月要博命掩飾」

「難得去到中期可以話俾親朋戚友知啦,但係個肚唔夠明顯,想坐關愛座但又唔敢坐」

「話就話孕吐嘅情況舒緩咗,但就有其他狀況出現,就好似係體溫變高令到個人好吸蚊,嚴重便秘、腰酸背痛、產生妊娠紋、體重增加、全身水腫、腰圍變粗、皮膚暗沉」

(媽媽真係好偉大😭😭)

「有好多人關心,叫你唔好做呢樣做嗰樣,都唔知應該聽邊個講好」

 

懷孕期間身體上面嘅變化,加上心理壓力,令到孕婦身心都背負着沉重嘅負擔。

冇人可以代替你承受呢啲痛苦,咁既然現實改變唔到,就試吓改變自己嘅諗法,搵返開心快樂嘅生活(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵)

 

而身邊嘅人,如果想避免造成孕媽媽不必要嘅壓力,

盡量唔好用一啲尖銳、命令式嘅口吻,同埋都唔好用威脅同埋恐嚇嘅方式表達你嘅「關心」。

 

另外都想建議所有嘅孕媽媽,如果可以的話就多啲出街行吓曬吓太陽咁,

「光照治療」本身就係治療抑鬱症嘅其中一個方法,對你嘅心情都會有幫助。

 

懷孕的確好辛苦,變得容易喊、容易嬲,但都容易笑咗。

換過角度諗,呢一生人可能頂多得兩三次呢啲機會,不如試吓享受呢一啲變化,

保持愉快心情同幽默感看待眼前發生嘅一切,同各種情況和平共處,好好珍惜懷胎嘅呢十個月 ٩( 'ω' )و